gazdowanie

Kuchnia, fotografia i okruchy codzienności

Owczarnia, lato 2018 (Ogród rzeźb Juana Soriano)

Leave a comment


Pojechaliśmy tam w pewien lipcowy poranek.

Celowo nie oglądałam w Sieci zdjęć tego miejsca, bo chciałam poczuć się zaskoczona. Gdy dotarliśmy do celu, okazało się, że ogród to za mało. Bardziej pojemnym słowem, bardziej na miejscu, byłoby określenie park rzeźb.

Zu hasała wśród zieleni podglądając i dotykając ptasich dziwolągów z patynowanego brązu, a ja miałam niekwestionowaną frajdę z pstrykania moją nową stałką do portretów i plenerów.

Author: Ajka

Jestem miłośniczką fotografii, gotowania i Tatr. Pełnoetatową mamą i koordynatorką projektów. Mam słabość do psów, wanilii i T-shirtów w paski. Pochodzę z Podhala, a po latach pomieszkiwania w Warszawie osiadłam w małym mieście oddalonym 20 km od stolicy. Uwielbiam gotować, piec, fotografować jedzenie i ostatnio coraz chętniej również umawiać się na plenerowe sesje rodzinne:) Miło Cię widzieć, Rozgość się na Gazdowaniu:)

Leave a comment