gazdowanie

Kuchnia, fotografia i okruchy codzienności

Zakopiańsko

4 Comments


DSC_0181

zak (3)

zak (1)

DSC_0228Co roku o tej porze jesteśmy w Zakopanem. Przyjeżdżamy do mojego rodzinnego miasta zwykle na 3-4 dni, by odwiedzić grób moich Bliskich, spotkać się ze starymi znajomymi (którzy albo tu wciąż mieszkają, albo przyjeżdżają na chwilę, tak jak ja) i oczywiście pójść w góry.

Pierwszego dnia jedziemy na cmentarz uprzątnąć grób i zajrzeć na Drogę do Daniela, popod Regle, gdzie stoi mój “były” dom. Jest sentymentalnie. Na koniec włóczymy się po Krupówkach, sprawdzamy co grają w “Sokole” i co się zmieniło w mieście.

Nazajutrz ruszamy w góry. Choć to bardzo niehigieniczne i niezdrowe, zwykle nie mamy czasu na rozgrzewkę stawów i lecimy wyżej niż powinniśmy, np. na Gąsienicową przez Jaworzynkę, a wracamy łagodniej przez Skupniów Upłaz i Boczań. Stałym punktem wypraw podczas naszego pobytu jest jedno z moich ukochanych miejsc: Rusinowa Polana i Wiktorówki.

Dziś zapraszam na subiektywną garść fotek z obrzeży mojego miasta po sezonie. Jeśli nie przepadacie za tłumami i lubicie góry późnojesienną porą, przyjeździe tu kiedyś w tym okresie. Moje miasto odwdzięczy Wam się spokojem, gościną, a Tatry zachwycą surowością.

DSC_0192-2DSC_0195-2DSC_0201-2DSC_0198-2DSC_0197-2DSC_0193-2Moje ulubione detale na fasadzie Willi pod Jedlami

DSC_0207-2

DSC_0203-2

DSC_0235

zak (2)

DSC_0231

DSC_0222-2

DSC_0236

DSC_01600

DSC_0213-2

DSC_02250

DSC_0227

Author: Ajka

Miłośniczka fotografii, gotowania i Tatr. Mama małej Zuzki. Ma słabość do psów, wanilii i T-shirtów w paski. Zakopianka, która po latach pomieszkiwania w Warszawie osiadła 20 km od stolicy. Ostatnio lubi patrzeć na świat niemal wyłącznie przez 50-kę Nikkora. To, co ją odstresowuje, to m.in. gotowanie, pieczenie i obserwowanie reakcji bliskich, na których testuje swoje kulinarne poczynania.

4 thoughts on “Zakopiańsko

  1. tak, przyjedźcie do Zakopanego po sezonie, wtedy znowu będzie sezon ;)

  2. Sentimentalne zdjecia ,ja tez pochodze z Zakopanego,jezeli mieszkales na drodze do Daniela to pewnie sie znamy ja mieszkalem Za Strugiem ,pozdrawiam Jacek

Leave a Reply

